Subject: Pöördumine
From: "Priit Toobal" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", "Glen Roosaar",Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Apr 2024 16:08:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud ministeeriumid,

Edastan teile Põhja-Sakala vallavanema vastuse minu poolt esitatud volikogu 
liikme teabenõudele. Lisan ka esitatud teabenõude.

Pöördun teie poole seisukoha saamiseks, kas Põhja-Sakala vallavalitsusel, 
vallavanemal, on õigus jätte mulle küsitud teave vastamata?

Lugupidamisega,

Priit Toobal

Vallavolikogu liige

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, April 22, 2024 3:59 PM
To: Priit Toobal <[email-masked]>
Subject: 1-10/358-3 Vastuskiri 03.04.2024 esitatud teabenõude ja 
selgitustaotlusele

Edastan dokumendi.

Lugupidamisega

Aili Adamson
sekretär
Põhja-Sakala vallavalitsus
435 5444

  <http://email.mg.pohja-sakala.ee/o/eJxczj1uhDAQQOHT4G6t-fFgu3CxSlJsmxsM6_FCAgKB768UKSLlAO_pu2_HvJ_6aat2q49u2-O9BGDJ5GphyCrOCkbkmCEKu7lwhIpVnm3iXEPK1KI1qdKSpQqJ3FIIKEAgQpKM7PEJY5qgkgTC6RmHANvLH_v8pbdLv3VVb-Y2uy592W2pZeA38qOGJmnC2ETYcGxpxCGA_op9gjTwhzvLcS5L933fJ12HAP-3vdz_ip8AAAD__wzrRmU>

Subject: Teabenõue ja selgitustaotlus
From: "Priit Toobal" <[email-masked]>
To: Põhja-Sakala Vallavalitsus <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Apr 2024 11:14:45 +0300

Tere,

Esitan vastavalt Kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse paragrahvile 26
volikogu liikme teabenõude ja selgitustaotluse.

Palun esitada mulle Vastemõisa lasteaia moodullasteaia rendileping ehk
leping, millega moodullasteaed Vastemõisa lasteaiale/Põhja-Sakala vallale
renditi.

Selgitustaotlusena palun vallavalitsuse seisukohta ja arusaama lepingu
sisust ja hoone tulevikust.

Kas tegemist on rendilepinguga või kasutusrendi lepinguga ehk kas rendi
perioodi lõppedes on võimalik moodulhoone välja osta? Milline on sellisel
juhul väljaostu jääkväärtus? Millised on vallavalitsuse plaanid seoses
moodulhoonega, kui rendiperiood lõpeb?

Lugupidamisega,

Priit Toobal
volikogu liige

MTÜ Meie Põhja-Sakala
+372 506 2283
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <https://www.pohja-sakala.ee/>